Voza je duzan da uspori i stane bezbedno kao sto je i pesak duzan da stane i uveri se da moze bezbedno da predaje. Ne branim nikog ne znam sta se desilo tacnom, ali je cinjenica da mediju svim učesnicima u saobraćaju, vozaci i biciklisti pesaci trotinetasi motorasi.... imate bahatih i nepazljivih
Samo tako nastavi, i preporučujem i svoju decu da tako naučiš, da nema šta da nagađaju ko je za volanom već da srljaju ako imaju prednost. Predlažem odmah i epitaf za sve vas: imali su prednost.
Sve to što si napisAo na prvi pogled zvuči razumno sa stanovišta naše lične bezbednosti. Problem je što se iza svega toga krije implikacija da je potpuno normalno da vozač odluči da ne stane pešaku na prelazu, ili da ga ne vidi - a obe te opcije, uprkos verovanjima naših vozača, su apsolutno neprihvatljive. I to nije samo implikacija, nego i otvoreno kažeš da "nikad ne znamo ko je za volanom", što je već vrhunac bezobrazluka. Nema šta ja ili bilo ko drugi da nagađam ko i šta je za volanom: za njim može biti samo neko ko poštuje propise i sposoban je da primeti druge učesnike u saobraćaju, i niko drugi.
Apsolutno braniš nemarne vozače takvim komentarima. U pitanju je vrlo pregledna raskrsnica na kojoj se s 50 metara vidi kad pešak prilazi prelazu a vozači bi morali da uspore, a polovina vas se ponaša kao da se pešaci tu iz zasede bacaju pod automobile. Ako je pešak prišao pešačkom, dužan si da staneš, a ne da se igraš kukavice s njim.
Pre svega zelim da istaknem da ne branim vozaca, ali isto tako moram da skrenem paznju svim sugradjanima koji prelaze ulicu da vise obrate paznju na saobracaj koji se odvija u njihovoj neposrednoj blizini. Ljudi mahom prelaze ulice bez da i na sekund pogledaju da li im mozda automobil ide u susret, slazem se u potpunosti da pesak ima prednost ali to ne znaci da treba da krene da prelazi ulicu kao muva bez glave samo zato sto je na pesackom prelazu, bez obzira da li je na semaforu zeleno svetlo ili semafor ne postoji na tom prelazu. Nikad ne znate ko je za volanom, otvorite oci radi vase bezbodnosti!!!
Zato zakon poznaje "zaustavni put vozila" i nalaže vam da usporite, ali vi ne poznajete zakon. Evo ovde dole jedan se ČUDOM ČUDI što na mestu frekventnog pešačkog prelaza mora da uspori na 30 na sat!!
Po ovim visokim temperaturama vozači sporije reaguju, pa još ako su i mnogo stariji, neki pod lekovima, neki drogirani, a neki bez dozvole, eto problema. Međutim, i pešaci su često krivi: prelaze na crveno, jurcaju ko muve bez glave, gledaju u telefon,...haos prave trotineti izletanjem bez znanja osnovnih saob.pravila. Ipak, najveći problem su arogantni i nepredvidivi dostavljači hrane Wolt, Glovo...voze kao kamikaze biciklovima sa ugrađenim motorom-za njih ne postoje nikakva pravila niti ih iko kažnjava. Mnogi vozači automobila koriste mob.tel. a taksisti vise na tabletu. Što je nekad bio rat,sada je saobraćaj, ostadosmo brojčano bez čitavih sela za 5 godina.
Na ovom prelazu većina priča telefonom i vuče se kao na korzou. A biciklisti koji nemaju prednost jer voze sporednom ulicom u odnosu na Maksima Gorkog koja je glavna, izleću i čude se što im vozači ne staju. Policija toleriše rtv vozila u desnoj traci koja stoje satima. Prelistajte Zobs, pešak je dužan da se uveri da je prelaz preko ulice bezbedan pre nego što stupi na kolovoz.
Возач је крив, у сваком случају.
Иначе, млађи возачи су далеко више виновници тешких саобраћајних несрећа (поготово оних са смртним исходима), па се питам о им је дао дозволе?
za ordinacije medicine rada ako se procuje da je tesko "preći" lekarski pregled za vozača. Uvek se raspituju i traze ordinaciju gde je "to lako". LAKO ?..sta to znaci ?... kriterijumi nikakvi !!! .... bez obzira na Pravilnik i struku ! eto to tó znaci l.
Komso, nije problem u tome sto ne znate ko je za volanom vec u tome sto veliki broj, kako pesaka tako i biciklista, nije svestan da postoji nesto sto se zove ZAUSTAVNI PUT VOZILA. U prevodu, kada receni zapucaju preko ulice bez obracanja paznje na dolazeci saobracaj, nijedno vozilo ne moze da se zaustavi U MESTU da bi ih propustilo, pa makar 1000 puta imali prednost. Naravno, da ima bahatih vozaca - ima, ali pesaci u saobracaju, ipak, najvise stradavaju zbog sopstvene nepaznje i nemara. Inace, slazem se sa misljenjem komentatora da ljudi stariji od 70 godina ne bi smeli da voze, kao i sa misljenjem da ta raskrsnica vapi za semaforima.
Ne ide brate da covek sa 80 godina ima vozacku i ucestvuje u saobracaju. Jednostavno treba ZABRANITI POSLE 70 GODINA SVAKOME DA VOZI, ali binonda ostali bez 40% vozaca autobusa na primer.
Jedan od udesa je izazvao čovek koji ima 80 godina, i zbog toga treba oduzeti licencu lekaru koji mu je odobrio produženje vozačke dozvole. Sve ostale udese su izazvali mlađi učesnici u saobraćaju. Hoćemo li i njihovim doktorima oduzimati licence? Kakvi ste vi licemeri! Strašno.
Da li vozači znaju da se za nepropuštanje pešaka na pešačkom prelazu ne naplaćuje mandatna kazna nego je to ozbiljan prekršaj za koji kaznu određuje sudija za prekršaje? Da li vozači znaju da je na pešačkom prelazu pešak ZAKON i ima apsolutnu prednost i za to pešački prelaz i služi a tako se i naziva. U urbanoj gradskoj sredini pešak uvek ima prednost.Smanjite brzinu i nervozu i povećajte pažnju i pokažite iole poštovanja i saobraćajne kulture.
Kud se ovaj deda od osamdeset trsi da vozi po ovakvom vremenu. Lekovi i hladovina, da li mu je neko rekao?
I napravi udes,pokosi pesaka koji je dosta razumniji iako je stariji(nije seo ni u jedno prevozno sredstvo).
Kazne i za lekare koji su mu dali vozacku dozvolu, a nisu ga upozorili da pije lekove, ne vozi po vrućini. Naravno i za MUP, koji mu je odštampao vozačku, a nije “video” koje je godište.
ovaj grad se uveliko dizajnira za potrebe automobila, pesaci i biciklisti su glavni smetaci novosadskim sumaherima i nije ni cudo da ih gaze, obaraju i ubijaju na svakom cosku.
Automobildzije su gospodari zivota i smrti u NS, svi ostali svakodnevno zavisimo od njihove (ne)milosti da prezivimo kretanje po gradu.
Nadam se da mu je lakše pošto je imao prednost. Sarkazam. Neverovatno je postalo koliko pešaci ne gledaju kud idu. Džaba im prednost ako vozač ne vidi dobro.
... da čovek od 80 godina ima dovoljno dobro zdravlje za vožnju automobila. No, značajan broj osamdesetogodišnjaka - nema.
Pogledati dokumentaciju vozača u MUP-u, pre svega dokument sa lekarskog pregleda koji pokazuje da je sposoban za vožnju.
A onda, pojedinačno, proveriti lekare. (Oftalmolog, neuropsihijatar, lekar opšte prakse, itd).
Pre svega zelim da istaknem da ne branim vozaca, ali isto tako moram da skrenem paznju svim sugradjanima koji prelaze ulicu da vise obrate paznju na saobracaj koji se odvija u njihovoj neposrednoj blizini. Ljudi mahom prelaze ulice bez da i na sekund pogledaju da li im mozda automobil ide u susret, slazem se u potpunosti da pesak ima prednost ali to ne znaci da treba da krene da prelazi ulicu kao muva bez glave samo zato sto je na pesackom prelazu, bez obzira da li je na semaforu zeleno svetlo ili semafor ne postoji na tom prelazu. Nikad ne znate ko je za volanom, otvorite oci radi vase bezbodnosti!!!
Da li država kontroliše lekarska uverenja za produženje vozačke dozvole, a koja se, vrlo često, izdaju bez ikakvog pravog kriterijumima. Na dobar dan treba mi lekarsko uverenje, ja se dobro osećam i mogu da vozim, a bez obzira na starosnu dob. Vrlo često se vide stari ljudi koji jedva udju i izadju iz auta, pa kako im onda mogu biti dore refleksne funkcije da voze. Ja bih sproveo akciju i sva lekarska uverenja koja su data satarijima od 75 godina proverio ponovnim pregledom, a onda bismo došli do zapanjujućih podataka.
Delovi automobila su rasuti,nažalost prošao sam par minuta kasnije,pešak nije bio pri svesti i odbačen je,da ne licitiram,prilično od pešačkog prelaza.
Prvo bih proverio ko je dotičnom gospodinu produžio vozačku dozvolu,pa im ukinuo licence(osim ako gospodin nije bio u alkoholisanom ili nekom drugom stanju)
Izvoli državo!
Ruku na srce, na ovom potezu redovno ali REDOVNO vozim ispod 30kmh!!!
Pesaci su - opet, ruku na srce, disciplinovani, stanu, sacekaju, i zaista uvek propustim ko god pokaze i najmanju nameru da zakoraci na kolovoz. Poneki, redak slucaj je da, pesak gleda na svoju desnu stranu pre prelaska ulice (iako je veca sansa da ga neko udari s leve, ali to je druga prica) dok su biciklisti i trotinasi posebna prica. Ja ne znam, ali zaista ne znam ljudi moji, odakle oni ispadaju na Maksima Gorkog, sa koje staze se ukljucuju, to je bukvalno delic sekunde da se samo stuste preko pesackog prelaza da nogu celom deonicom drzim iznad kocnice, zlu ne trebalo. Kazem samo radi skretanja paznje na opasnost ponasanja svih ucesnika i potrebu za oprezom.
Iskreno se nadam da stariji gospodin nije bio pod uticajem vremenskih uslova i godina starosti te da naprosto nije stigao da odreaguje, ili da pesak nije istrcao, drzao telefon ili dao neki kontradiktoran signal pa se predomislio i zakoracio.
Veoma, veoma "izazovan" potez za sve ucesnike u saobracaju!!! Molim vas, cuvajte se, SVI, bez obzira kako se vozite
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Pešak na kog je naleteo automobil kod Spensa zadobio teške povrede, u kritičnom je stanju
Autor: 021.rs
Novi Sad
•18.07.2023.
•14:16
Komentari 38
@Boris
@Liman
Liman
Sve to što si napisAo na prvi pogled zvuči razumno sa stanovišta naše lične bezbednosti. Problem je što se iza svega toga krije implikacija da je potpuno normalno da vozač odluči da ne stane pešaku na prelazu, ili da ga ne vidi - a obe te opcije, uprkos verovanjima naših vozača, su apsolutno neprihvatljive. I to nije samo implikacija, nego i otvoreno kažeš da "nikad ne znamo ko je za volanom", što je već vrhunac bezobrazluka. Nema šta ja ili bilo ko drugi da nagađam ko i šta je za volanom: za njim može biti samo neko ko poštuje propise i sposoban je da primeti druge učesnike u saobraćaju, i niko drugi.
Boris
Apsolutno braniš nemarne vozače takvim komentarima. U pitanju je vrlo pregledna raskrsnica na kojoj se s 50 metara vidi kad pešak prilazi prelazu a vozači bi morali da uspore, a polovina vas se ponaša kao da se pešaci tu iz zasede bacaju pod automobile. Ako je pešak prišao pešačkom, dužan si da staneš, a ne da se igraš kukavice s njim.
Komsa
Vlada
Zato zakon poznaje "zaustavni put vozila" i nalaže vam da usporite, ali vi ne poznajete zakon. Evo ovde dole jedan se ČUDOM ČUDI što na mestu frekventnog pešačkog prelaza mora da uspori na 30 na sat!!
Realno
qčka
Biciklista
Suština
Sun
КиЗа
Иначе, млађи возачи су далеко више виновници тешких саобраћајних несрећа (поготово оних са смртним исходима), па се питам о им је дао дозволе?
NS oldtajmer
Gari ali ne Kasparov
Iva
Nebojša
Doktor
Laloš
Gavril
imam pravo
I napravi udes,pokosi pesaka koji je dosta razumniji iako je stariji(nije seo ni u jedno prevozno sredstvo).
Kazne i za lekare koji su mu dali vozacku dozvolu, a nisu ga upozorili da pije lekove, ne vozi po vrućini. Naravno i za MUP, koji mu je odštampao vozačku, a nije “video” koje je godište.
vera
exe
Automobildzije su gospodari zivota i smrti u NS, svi ostali svakodnevno zavisimo od njihove (ne)milosti da prezivimo kretanje po gradu.
Zeka
Lezeci policajac
w
Vozac
Lala
Pogledati dokumentaciju vozača u MUP-u, pre svega dokument sa lekarskog pregleda koji pokazuje da je sposoban za vožnju.
A onda, pojedinačno, proveriti lekare. (Oftalmolog, neuropsihijatar, lekar opšte prakse, itd).
Zemlja čudesa
Шетач
Analitičar
Komsa
max
Nina
mima
Koliko još žrtava treba da to skontaju?
Krljo
Ako jedan umre u bolnici, drugi će umreti u pritvoru. Dve porodice zavijene u crno.
Ozbiljna država
Prvo bih proverio ko je dotičnom gospodinu produžio vozačku dozvolu,pa im ukinuo licence(osim ako gospodin nije bio u alkoholisanom ili nekom drugom stanju)
Izvoli državo!
Cesto prolazim
Pesaci su - opet, ruku na srce, disciplinovani, stanu, sacekaju, i zaista uvek propustim ko god pokaze i najmanju nameru da zakoraci na kolovoz. Poneki, redak slucaj je da, pesak gleda na svoju desnu stranu pre prelaska ulice (iako je veca sansa da ga neko udari s leve, ali to je druga prica) dok su biciklisti i trotinasi posebna prica. Ja ne znam, ali zaista ne znam ljudi moji, odakle oni ispadaju na Maksima Gorkog, sa koje staze se ukljucuju, to je bukvalno delic sekunde da se samo stuste preko pesackog prelaza da nogu celom deonicom drzim iznad kocnice, zlu ne trebalo. Kazem samo radi skretanja paznje na opasnost ponasanja svih ucesnika i potrebu za oprezom.
Iskreno se nadam da stariji gospodin nije bio pod uticajem vremenskih uslova i godina starosti te da naprosto nije stigao da odreaguje, ili da pesak nije istrcao, drzao telefon ili dao neki kontradiktoran signal pa se predomislio i zakoracio.
Veoma, veoma "izazovan" potez za sve ucesnike u saobracaju!!! Molim vas, cuvajte se, SVI, bez obzira kako se vozite
Laloš
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H